Pokyčių valdymas

Vykstant svarbiems pokyčiams reikalingas visų suinteresuotųjų šalių įsitraukimas. Sklandžiai įtraukite darbuotojus į šį procesą neformaliu būdu – komandos formavimo veiklomis.

managing change in an organisation

Verslo aplinka nuolat keičiasi dėl padidėjusios pasaulinės konkurencijos, reikalaujančios būti aktyviais, vikriais ir nuolat pasirengusiais keistis. Todėl vadovai turi strategiškai planuoti šį neišvengiamą pokytį. Kadangi galiausiai pokyčius vykdo patys darbuotojai, jiems labai svarbu suprasti įmonės kultūrą, jos vertybes, žmones ir elgseną. Pokyčiai neišvengiamai sukelia dvejones ir pasipriešinimą visuose verslo lygiuose, tad viso pokyčių proceso metu yra labai svarbu aiški ir skaidri komunikacija.

Komandos formavimo veiklos yra efektyvus įrankis supažindinti darbuotojus su būtinybe įvykti pokyčiams. Tai neformalus metodas, leidžiantis iškomunikuoti strategiją, aptarti galinčias iškilti problemas ir pasiruošti pokyčių procesui.

Peržiūrėkite susijusias populiarias programas.
Reikia pagalbos išsirenkant? Ieškote kažko kito?

Susisiekite

Susijusios klientų istorijos