Paryriminis žaidimas verslui, personalo integracijos dienos progra

Paskelbta 2018-07-05

Kodėl įmonės turėtų organizuoti integracijos dienas savo darbuotojams?

Darbuotojų integracijos dienos, pasitelkus įvairius užsėmimus, gerina organizacijos produktyvumą. Tai yra faktas. Taip yra todėl, kad žmonės, kurie vieni kitus geriau pažysta bei žino, kaip kiti elgiasi įvairiose situacijose, susijusiose ne tik su darbu, tiesiog yra efektyvesni. Jie užmezga stipresnius santykius, žino daugiau vieni apie kitus. Taipogi, tai leidžia jiems pasikliauti vieni kitais įvairiose situacijose, iškalančiose ir darbe.

The Tree of Life Experiential Business Game

Ar jums kilo kokių nors rūpesčių?

Kalbant apie dalyvių skaičių, tai, žinoma, buvo mano didžiausias organizuotas žaidimas. Dariau tai du kartus dvejose skirtingose organizacijose ir tai buvo du visiškai skirtingi potyriai. Pirmą kartą aš išties nerimavau, kadangi susirinko apie 130 ar 150 žmonių. Žaidimas vyko užsienyje - Didžiojoje Britanijoje. Dalyviai buvo susirinkę iš įvairių žemynų. Tai nebuvo panašių žmonių komanda, tačiau jie turėjo kažkokį ryšį kartu.

Buvo kilę daug abejonių. Pirmiausia, žaidimas buvo vykdomas vien tik anglų kalba, o funkcinės komandos buvo iš įvairių šalių ir žemynų. Taip, kad galiu teigti, jog išties buvo neramu. Tačiau, žaidimo eigoje išaiškėjo, jog tie neramumai buvo visiškai nepagrįsti. Iš pradžių viskas ėjosi gan lėtai, bet vėliau pasiekėme super dinamišką etapą, kai visi pradėjo bėgioti, nešioti korteles ir rinkti informaciją. Kiekvienas staliukas, anskčiau ar vėliau, pasirinko savo taktiką. Kai kurie vadovai iškildavo natūraliai. Tai buvo visiškas chaosas.

The Tree of Life Experiential Business Game

Kodėl pasirinkote Gyvybės Medį?

Anksčiau aš organizuodavau įvairius susitikimus. Pavadinkime juos integracinėmis dienomis, kuriose būdavo fiziniai užsiėmimai, sportas. Be abejonės, tokie renginiai irgi padeda ko nors išmokti ir yra naudingi, tačiau žaidimai man tapo tikru atradimu. Visų pirma dėl to, kad jie užtikrina integraciją, o visų antra - jie leidžia labai tiksliai atskleisti sferas, kurias aš asmeniškai įžvelgiu esant labai svarbias organizacijoms. Buvau labai sužavėtas. Žaidimas Gyvybės Medis yra integracijos, skirtingų kompanijos aspektų ir fazių, per kurias pereina įmonės, kombinacija.

Pagrindinis žaidimo Gyvybės Medis elementas, kuris man tapo akivaizdus - tai kad jis įtraukia darbuotojus ir sukoncentruoja juos į tikslų siekimą. Žaidžiant, labai greitai išryškėjo visi lyderystės gabumai ir kompetencijos. Žmonės puikiai prisitaiko prie savo rolių ir pademonstruoja aukštą energijos lygį, kuris vėliau labai puikiai gali atsispindėti ne tik po žaidimo vykstančioje apklausoje, bet ir realiame gyvenime, darbe bei dažnai - kasdieninėse situacijose.

The Tree of Life Experiential Business Game

Ar Gyvybės Medis yra tinkamas įmonių strateginiams susitikimams ne darbo aplinkoje (angl. an offsite)?

Taip. Mes žaidėme Gyvybės Medį tokiame vienos įmonės susitikime. Žaidime dalyvavo 110 žmonių. Viskas buvo labai kruopščiai suplanuota, o žaidimas buvo įterptas, kaip papildomas elementas pagrindiniam susitikimo tikslui. Tuo momentu mes daug kalbėjomės apie visus svarbiausius įmonės dalykus ir aš buvau dar visai neseniai prisijungęs prie įmonės, kaip vadovas. Diskutavome apie tokius esminius dalykus, kaip mūsų tikslai, mūsų vertybės, prioritetai ir vizija, kurią mes norime įgyvendinti.

Tada, su valdymo komanda pristatėme viziją visam personalui. Ji buvo pavadinta "Dvigubas Atlygis". Galutinė žaidimo užduotis buvo, įveikus visus etapus, padvigubinti rezultatą. Žaidimas ėjosi išties fantastiškai ir su tokia energija, kad galiausiai mums rezultatą pavyko netgi patrigubinti. Tai buvo nuostabu, kadangi tai privertė visus patikėti, jog jeigu organizacija yra susitelkusi į savo tikslus bei prioritetai yra visuotinai suprantami - ji gali įveikti visas užduotis labai greitai, netgi esant laiko apribojimams. Juk pasiekti rezultatą, kuris yra vizija - nepakartojama, kadangi padvigubinti rezultatus versle yra nepaprasta vizija. Tačiau ir tai nėra galutinė riba, kadangi organizacija gali dar daugiau - patrigubinti pradinį rezultatą. Visa tai suteigikia milžinišką dozę pasitikėjimo savimi. Jeigu visa organizacija yra susitelkusi į tą patį tikslą, mes galime pasiekti viską.

Visos klientų istorijos