Everestas

Veskite savo komandą į Everesto viršūnę!

1.5 - 3 val.
Patalpoje
Konkurencija / Bendradarbiavimas
8 - Neribotai

Apie

Dvidešimties dienų ekspedicijos metu komandos turi vesti savo klientus iki pat Everesto viršūnės ir atgal. Būtina atsižvelgti į daugybę faktorių, tokių kaip kliento fizinio pasirengimo lygis, oro sąlygos, geriausias maršrutas, deguonies lygis, aklimatizacija, palapinių statymas ir strategijos, kaip pergudrauti kitas komandas, kūrimas. Kiekvieną ekspedicijos dieną komandoms į planšetes atsiunčiama esminė informacija.

Komandos kopia aukštyn ir varžosi tarpusavyje, priimdamos staigius, bet taip pat protingus ir „blaivius“ sprendimus. Kadangi kiekvienoje aukščio zonoje vietos yra nedaug, komandos, kurios delsia priimti sprendimus, bus priverstos rinktis ne patį geriausią kelią arba neturės galimybės judėti toliau.

Pakeliui komandos įveikia ir daugybę aktyvių užduočių, įskaitant palapinės surinkimą per tam tikrą laiką, raiščių iššūkį užrištomis akimis ir miegmaišio pakavimą. Komandos taip pat turi nuspręsti, ką jų gidui reikės pasiimti su savimi – palapines, deguonį ir (arba) klientus. Klientai savo komandai pelno taškus, nes jie kyla vis aukščiau į kalno viršūnę, tačiau jei gidas nepasiima reikiamų priemonių, komandos rizikuoja klientų sveikata ar net gyvybe.

Mokymosi rezultatai

Įgūdžiai, reikalingi sėkmingai nuvesti alpinistų grupę į viršukalnę ir būti verslo lyderiu yra analogiški. Everestas yra veiksmingas patyriminio mokymosi įrankis, skirtas pakeisti požiūrį į verslą ir laisvalaikį.

Tyrimai rodo, kad žaidybinimo metodika leidžia dalyviams mokytis per trumpesnį laiką ir pasiekti ilgalaikių rezultatų naudojant patrauklias temas, apčiuopiamus komponentus ir įdomias, su verslo aplinka susijusias sąsajas. Tai tapo plačiai paplitusiu būdu gerinti mokymosi ir ugdymo procesą darbo vietoje.

Viena iš efektyviausių žaidimo dalių yra atliktų sprendimų ir jų pasekmių rezultatų išanalizavimas ir įsivertinimas. Tokios refleksijos išvados, pritaikytos realiame gyvenime, daro itin stiprią įtaką dalyvių mąstymui ir išprovokuoja naudingus ir efektyvius pokyčius.

Related Testimonial

Mes norėjome veiklos, kuri suteiktų konkurencijos jausmą ir galimybę pasireikšti greitam mąstymui, atsparumui, komandiniam darbui, bei tuo pačiu metu komandai pasiūlytų šiek tiek pramogų. Mūsų komanda labai įsitraukė į veiklą. Rezultatus buvo galima justi darbovietėje, nes komandos nariai išmoktus įgūdžius pradėjo taikyti biure.

Skye London, People and Culture Manager
Artisan Recruitment

Atsiųskite užklausą