Viršukalnė

Iššūkis: pasiekti virtualią kalno viršunę

1 - 1.5 val.
Patalpoje
Konkurencija
4 - Neribotai

Apie

Pasitelkdamos specialią mobiliąją programėlę, komandos iškeliauja į ekspediciją. Kiekviename lygyje jas pasitinka interaktyvios ir įtraukiančios užduotys. Komandos nariai pasiskirsto rolėmis ir gauna skirtingą informaciją. Tad ekspedicijos vadovui ir alpinistams reikės aiškiai komunikuoti bei apjungti turimas žinias. Pagrindinis komandos tikslas – iš bazinės stovyklos pasiekti viršukalnę.

Mokymosi rezultatai

Kelių sudėtingumo lygių iššūkiai ir spaudžiantis laikas skatina nuotolines komandas aktyviai įsitraukti bei dirbti efektyviai. Aiški komunikacija, greitas sprendimų priėmimas ir strateginis planavimas – tai tik keli įgūdžiai, tobulinami šio žaidimo metu. Beje, žaidimo užduotys ir klausimai gali būti pritaikyti pagal įmonės poreikius.

Įmonės socialinės atsakomybės rezultatai

Į Viršukalnės programą gali būti įtraukti ir įmonių socialinės atsakomybės elementai.

Atsiųskite užklausą