Veiksmo kupinas, GPS valdomas pabėgimo maršrutas, kuriame komandos turi išspręsti galvosūkius ir grįžti į realybę.
Komandos keliauja nuotykių kupinu „realaus pasaulio“ taku, siekdamos ištrūkti iš „virtualaus pasaulio“ planšetiniame kompiuteryje. Apsiginklavę gyvybiškai svarbiais prietaisais ir įrankiais, dalyviai turi prasiskinti kelią pro daugybę žaidimo sektorių ir virtualių kontrolės punktų. Kiekvienas sektorius yra sukurtas siekiant išbandyti komandos dinamiką ir mesti iššūkį dalyvių gebėjimui veiksmingai komunikuoti. Komandoms lenktyniaujant realiame pasaulyje ir pasiekus tam tikrus punktus, planšetėje atsiranda galvosūkiai ir mįslės, kuriuos įveikus atidaromi slapti alternatyvūs maršrutai, padedantys greičiau pasiekti finišą!
Tai aktyvus ir interaktyvus nuotykis virtualiame pasaulyje. Komanda turi glaudžiai bendradarbiauti, pasitikėti, mokytis iš patirties ir kartu priimti staigius sprendimus tvyrant įtampai. Labirintas programą galima įgyvendinti kaip konkurenciją skatinantį pratimą, kur atskaitomybė, bendravimas ir laiko valdymas yra patys svarbiausi veiksniai. Norint stiprinti bendradarbiavimą, komandos sektorius gali įveikti tuo pačiu metu ir, siunčiant žinutes programėlėje, dalytis sėkminga ir nesėkminga patirtimi. Abejais atvejais komandos turi pabaigoje dirbti kartu, kad išsigelbėtų.
Mūsų tūkstantmečio personalas iš karto įsitraukė į sudėtingų galvosūkių sprendimą. Tai buvo praktinis jų efektyvaus bendravimo, komandos dinamikos, novatoriško mąstymo ir problemų sprendimo stiprinimas.