Tobulumo esencija

Atraskite kvapą atspindintį įmonės vertybes

1 - 2 val.
Patalpoje
Konkurencija
4 - Neribotai

Apie

„Tobulumo esencijoje” dalyviai tampa profesionaliais alchemikais ir priima iššūkį – sukurti individualius kvepalus pagal jiems skirtą užduotį ar tikslinę rinką (pavyzdžiui, kuriamas kliento, vadovo, pelningumo, pardavimų ar kitas kvapas). Susipažinus su pagrindinėmis parfumerijos technikomis, skirtingais aromatais, komandos maišo bazines, vidurines ir viršutines kvapų natas bei ieško geriausių kombinacijų. Sėkmingos komandos supranta vartotojo norus ir geba, laikantis griežto grafiko, sukurti tiek naujus kvepalus, tiek tikslinei grupei skirtą marketingo kampaniją. Išbaigti kvepalų pavyzdžiai pateikiami kitų komandų išbandymui – ar jos nustatys kiekvienos užduoties kvapą?


Mokymosi rezultatai

Ši komandos formavimo veikla – tai smagus būdas panagrinėti kompanijos vertybes ir vartotojų poreikių patenkinimą, gerinti tarpusavio komunikaciją. „Tobulumo esencijos” ašis yra klientas. Iš komandų reikalaujama įsijausti į tikslinės rinkos vartotojų norus bei emocijas, jog galėtų iš esmės juos suprasti ir sukurti specialiai skirtą kvapą bei prekės ženklą. Kūrybos proceso metu taip pat analizuojami ir pačių dalyvių pojūčiai bei įžvalgos, leidžiant atsiskleisti kiekvieno unikalumui ir stiprinti ryšius komandos viduje.


Related Testimonial

Labai seniai begalvojau apie savo senelio pypkę. Šios unikalios ir mąstymą skatinančios programos metu visa tai tapo taip akivaizdu. Tai buvo nepaprastai įdomu. Aš vis dar svarstau, kaip mano požiūris dėl skirtingos kultūrinės ir kilmės patirties skiriasi nuo kitų. Nuo mano žodžių pasirinkimo iki metaforų naudojimo.

Price Waterhouse Coopers Services Limited

Atsiųskite užklausą