Ar komanda išgyvens saloje iki kol sulauks pagalbos?
Komandos atsiduria saloje. Norėdamos išsigelbėti, jos turi pastebėti praplaukiantį laivą ir nusiųsti jam signalą. Kol jos laukia tokio šanso, komandos turi prisitaikyti prie gyvenimo saloje, kad išgyventų.
Planšetėje pavaizduota sala yra suskirstyta į devynias zonas. Kiekvienoje zonoje komandų laukia užduotys, susijusios su įvairiais išgyvenimo saloje aspektais, įskaitant vandenį, oro sąlygas, pirmąją pagalbą, pastogės statymą, signalizavimą ir pan. Sėkmingai įveikę iššūkius komandos įgis svarbių išgyvenimo įgūdžių, o įveikti juos padės į krantą išplaukę daiktai.
Norint ištrūkti iš salos, komandos turi įgyti pakankamai žinių apie kiekvieną išgyvenimo aspektą. Jei vienoje zonoje dalyviai užsibus per ilgai, jie neturės pakankamai laiko įgyti žinių apie kitus išgyvenimo įgūdžius. Tačiau išėjus iš zonos, į ją sugrįžti nebegalima.
Galiausiai komandos išsiaiškina, kada ir koks laivas plauks pro šalį. Sėkmingai iššūkius įveikusios komandos išsigelbėja, o laimi surinkusios daugiausiai taškų.
Norėdamos išgyventi saloje, komandos turi parengti strategiją ir ją operatyviai taikyti. Aktyvi tarpusavio komunikacija ir gebėjimas komandoje priimti sprendimus pravers sprendžiant kiek laiko pasilikti vienoje zonoje, o kada judėti į kitą. Ribotas laikas ir resursai testuoja komandos dinamiką, suteikia azarto ir skatina efektyviai mokytis kartu.
Skirtingų gebėjimų reikalaujančios užduotys zonoje leidžia pasireikšti kiekvienam iš komandos narių. Ištrūkti iš salos yra lankstaus formato komandinis žaidimas, kurį galima pritaikyti tiek smagiam vienos valandos užsiėmimui, tiek gilesnei trijų valandų ir daugiau sesijai.