Inovatyvus ir bendradarbiavimo reikalaujantis iššūkis Dunnhumby kompanijai

Paskelbta 2019-06-01

Kompanijos Dunnhumby kasmetinė strateginė išvyka vyko 2018 m. lapkričio 9 - 11 d., Crowne Plaza viešbutyje, Džaipure, Indijoje. Tai buvo vienintelė proga metuose, kada visa komanda turėjo galimybę susirinkti kartu. Dunnhumby vadovai ieškojo įdomaus ir įsimenančio koncepto, kuris leistų darbuotojams pajusti ryšį vieniems su kitais. Į renginį buvo pakviesta išskirtinę Catalyst Global licenciją Indijos regione turinti kompanija d'frens, kurių uždavinys buvo sukurti ir pristatyti patyriminį užsiėmimą, kuris atitiktų Dunnhumby pagrindinius tikslus.

Tikslai trumpai

  • Komandinis darbas
  • Tarphierarchinis bendradarbiavimas
  • Tarpusavio pagarba
  • Verslumo dvasia
  • Kolektyvinis kūrybinis mąstymas
  • Bendradarbiavimo strategijos kūrimas
  • Grupinis sprendimų priėmimas
  • Komandinė dinamika

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Dienos eiga

Saulėtą lapkričio 10-osios popietę ant Crowne Plaza Džaipuro pievelių, į komandos formavimo užsiėmimą "Food Truck Challenge" sisirinko 300 dalyvių, kurie buvo suskirstyti į 20 komandų. Užsiėmimo konceptas yra pagrystas vienu iš greičiausiai augančių verslų konceptu.

Komandoms buvo išdalinti vokai, kuriuose buvo pilnas pristatymas to, kas buvo iš jų, kaip Maisto Vagonėlių (angl. Food Truck) verslininkų, tikimasi. Į sąlygas buvo įtrauktas pagrindinis ingredientas, patiekalo pateikimo laikas, klientų profiliai ir paties maisto vagonėlio vieta.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Kadangi strategijai sugalvoti komandoms buvo skirtos tik 45 minutės, komandos puolė planuoti savo verslus nuo nulio. Kai buvo pasiskirstyta rolėmis, suplanuoti atlikti reikalingi darbai bei pasiskirstytos atsakomybės, komandos išsiskirstė į darbines grupes. Vieni projektavo ir statė maisto vagonėlį, kiti - formulavo ir vykdė rinkodaros planą. Atsidarius maisto sandėliui, šefai ėmė paskubomis rinktis reikiamus ingredientus bei ruošti savo patiekalus.

Per paskutines 45 renginio minutes, komandos pristatinėjo savo patiekalus pagal savo rinkodaros planus bei pristatinėjo savo prekės ženklą. Teisėjai, tuo tarpu, paskelbė konkrečių kriterijų nugalėtojus.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Rezultatas

Visas užsiėmimas buvo sveikintinas, kaip didžiulė sėkmė, o dalyviai, renginio metu buvo visiškai įtraukti. Renginys paskatino dalyvius mąstyti plačiau bei suprasti kūrybos ir inovacijų svarbą, kas čia buvo ryškiai pademonstruota per tokią įvairovę maisto, kuris buvo pristatytas. Jie išmoko praktikos apie planavimą ir komandinę strategiją, sprendžiant meniu klausimus bei kaip visą idėją pristatyti teisėjams.

 Dunnhumby Food Truck Challenge

Maisto Vagonėlio konceptas padėjo suburti dalyvius kartu bei paskatino juos komunikuoti su tikra bendradarbystės organizacijoje dvasia. Užsiėmimas reikalavo, kad žmonės gerai dirbtų kartu komandose, kur dalyviai priklausė vieni nuo kitų, pasitelkiant skirtingas užduotis, kaip resursų radimas, atsakomybių pasiskirstymas, geriausias informacijos sklaidos principo pasirinkimas bei susitelkimas į bendrą tikslą. Tai taip pat padėjo dalyviams suprasti didybę, kurią jie gali pasiekti tik gerai dirbdami išvien. Galiausiai, užsiėmimas paliko jiems pergalės bei pasidižiavimo jausmus.

Visos klientų istorijos