Author

	Mark Davenport

Mark Davenport

Verslo plėtros vadovas

LinkedIN

Naujų partnerių perspektyvų nustatymas ir jų priėmimo į „Catalyst Global“ tinklą palengvinimas.

Mark, kuris daugiau nei 25 metus dirbo komandos formavimo srityje, ir toliau išlieka atsidavęs ir įsipareigojęs komandos formavimo privalumams, kurie turi naudos darbuotojų įtraukimui ir organizacinei sėkmei.
Išbandžius visas pareigas komandos formavimo srityje, tai leido man prie vyriausiojo verslo plėtros vadovo pareigų priartėti turint didelę patirtį ir išsamias bei visapusiškas žinias daugeliu klausimu. Visų pirma, aš esu atsakingas už naujų partnerių perspektyvų nustatymą ir jų priėmimo į „Catalyst Global“ tinklą palengvinimą. Pasiekimus įgyvendinti padėjo darbas kartu su „Catalyst Global“ generaliniu direktoriumi Guy Baker, siekiant, kad „Catalyst Global“, kuri turi 30 licencijuotų partnerių 43 šalyse, taptų pasaulio komandos formavimo rinkos lydere.

Aš esu atsakingas už produktų kūrimą, visų produktų mokslinių tyrimų ir plėtros funkcijų valdymą bei koordinavimą, siekiant užtikrinti, kad „Catalyst Global“ produktų linija ir toliau pirmautų šioje rinkoje - būtų puikiai sukurti ir suderinti su dabartinėmis tendencijomis bei rinkos poreikiais.

Ypatybės:

• Didelė praktinė patirtis ir supratimas apie visus komandos formavimo rinkos aspektus.

• Didelis susidomėjimas ir išmanymas apie verslo psichologiją ir žmogaus elgesį, siekiant veiksmingo ir tvaraus tiek asmenų, tiek organizacijų našumo.

• Rengti verslo plėtros planus, kurti ir įgyvendinti verslo augimui skirtus procesus, pasitelkiant klientų ir rinkos apibrėžimą.

• Palengvinti verslo augimą bendradarbiaujant su „Catalyst Global“ darbuotojais ir partneriais.

• Užmegzti ir palaikyti aukšto lygio ryšius su dabartiniais ir būsimais partneriais, taip pat kitais verslo ir projektų partneriais.

• Perspektyvius kandidatus „nuvesti“ iki sutarties sudarymo (įskaitant naujų partnerių ir rinkų nustatymą, požiūrio į rinką kūrimą, perspektyvų nustatymą, pasiūlymų rengimą ir t.t.).

• Nustatyti rinkos poreikius ir kurti kūrybiškus bei inovatyvius komandos formavimo sprendimus.

Articles by this Author