„Co-op“ dėmesį sutelkė į kultūrą, viziją ir vertybes

Paskelbta 2014-08-09

Bendradarbiavimo veikla, skirta reklaminės akcijos programos rengimui visiems darbuotojams finansų skyriuose – siekiama pristatyti naują šūkį ir sutelkti dėmesį į vertybes bei tikslus.

Formatas

Reklaminės akcijos formatas – tai vienos dienos programa, kurios rytinės darbotvarkės dalyje yra kalbama apie svarbiausias įmonės žinutes, o popietės formatą sudaro komandos formavimo renginys, kurio metu yra akcentuojamas tinklo kūrimas, efektyvi komunikacija, dalijimasis informacija, indėlis ir bendradarbiavimas siekiant bendro tikslo. Pasirinkę komandos formavimo renginį „Didysis paveikslas“ ir dirbdami su konkrečių klientų reziumė, mūsų menininkai tiksliai ir kūrybingai sukūrė šešis paveikslus įvairias meno stiliais ir temomis, kad pavaizduotų svarbiausią kliento žinią, logotipus ir prekės ženklus. Nuo kovo iki rugsėjo mėn. šioje dienos programoje, kuri vyksta 4 dienas per savaitę ir kurioje dalyvauja 80-100 žmonių, iš viso apsilankė apie 8000 žmonių.

Klausimai ir atsakymai

(Į visus klausimus atsako bendradarbiavimo komanda)

Pradinė apžvalga – kokie buvo jūsų reikalavimai ir tikslai?

Renginio tikslas buvo pristatyti naują bendradarbiavimo prekės ženklą ir padėti 8000 kolegų suvokti, kokį vaidmenį jie vaidina šio prekės ženklo pristatyme. Renginys buvo ypatingai empirinis, o veiklos metu turėjo būti pristatyta svarbiausia žinia, apjungianti komandinį darbą, bendradarbiavimą ir bendro tinklo kūrimą. Ši veikla buvo sėkmingai pritaikyta didesniam darbuotojų skaičiui.

Kam skirtas šis renginys?

Visiems 8000 kolegoms iš visų verslo sričių – nuo vadovų iki priekinės linijos darbuotojų.

Kodėl pasirinktas „Didysis paveikslas“?

Komandinis darbas, tinklų kūrimas ir pagrindinės dienos žinutės vizualizavimas. Veikla apjungė visus mūsų reikalavimus ir atitiko organizuojamos veiklos temą.

Turėjome užtikrinti, kad renginiui naudojama įranga būtų arba ekologiška, arba susijusi su sąžiningai prekyba, arba ir tokia, ir tokia! Todėl naudojome biologiškai skaidžius dažus ir puodus, organinės medvilnės marškinėlius kiekvienam renginio dalyviui, taip pat daugkartinio naudojimo staltieses, dažus perdirbamuose buteliuose, perdirbamus šiukšlių maišus ir drabužius.

Kokia buvo dalyvių reakcija – ar jie priėmė šį iššūkį?

Taip ir net didžiausi skeptikai! Iš pradžių, kai kurie dalyviai abejojo dėl pačios užduoties esmės ir kad jie turės tapyti pagal numerius, tačiau pasinėrę į šią veiklą, jie jautėsi entuziastingi ir puikiai atsiliepė apie šį renginį.

Kaip vertinate investicijų grąžą? Kokie buvo dienos bei tolesnių savaičių rezultatai?

Dienos rezultatai buvo tik teigiami, gavome puikių atsiliepimų ir raštu, ir žodžiu. Šiame etape sudėtinga įvertinti renginio investicijų grąžą, kadangi procesas dar tebevyksta, tačiau manau, kad buvo verta investuoti.

Mes labai vertiname pagalbą, suteiktą ir pirmojo kontakto, ir „Catalyst“ veiklos komandos, kurie surengė tokį puikų renginį. Adamas ir Vi tapo mūsų komandos dalimi. Jie tikrai dirbo daug, kad kiekvienas renginys būtų pilnas energijos ir paliktų neišdildomą įspūdį, tarsi būtų paskutinis.
Esame labai dėkingi… Bendradarbiavimo komandos atsiliepimai ir komentarai.

Visos klientų istorijos