Everestas

Veskite savo komandą į Everesto kalno viršūnę

1.5 - 3 val.
Patalpoje
Konkurencija / Bendradarbiavimas
8 - Neribotai

Apie

Dvidešimties dienų ekspedicijos metu komandos turi vesti savo klientus iki pat Everesto viršūnės ir atgal. Būtina atsižvelgti į daugybę faktorių, tokių kaip kliento fizinio pasirengimo lygis, oro sąlygos, geriausias maršrutas, deguonies lygis, aklimatizacija, palapinių statymas ir strategijos, kaip pergrudrauti kitas komandas, kūrimas. Kiekvieną ekspedicijos dieną komandoms į planšetes atsiunčiama esminė informacija. Komandos kopia aukštyn, priimdamos staigius, bet „blaivius” sprendimus ir varžosi tarpusavyje.


Mokymosi rezultatai

Įgūdžiai, reikalingi sėkmingai nuvesti alpinistų grupę į viršukalnę ir būti verslo lyderiu yra analogiški. „Everestas” yra veiksmingas patyriminio mokymosi įrankis, skirtas pakeisti požiūrį į verslą ir laisvalaikį. Viena iš efektyviausių žaidimo dalių yra atliktų veiksmų, sprendimų bei jų pasekmių, rezultatų išanalizavimas ir įsivertinimas. Tokios refleksijos išvados, pritaikytos realiame gyvenime, daro itin stiprią įtaką dalyvių mąstymui ir išprovokuoja naudingus ir efektyvius pokyčius.


Mes norėjome veiklos, kuri suteiktų konkurencijos jausmą ir galimybę pasireikšti greitam mąstymui, atsparumui, komandiniam darbui, bei tuo pačiu metu komandai pasiūlytų šiek tiek pramogų. Mūsų komanda labai įsitraukė į veiklą. Rezultatus buvo galima justi darbovietėje, nes komandos nariai išmoktus įgūdžius pradėjo taikyti biure.

Skye London, People and Culture Manager
Artisan Recruitment

Atsiųskite užklausą