the cube beijing team building activity

„Emerson“ taikinyje - vadovavimo kompetencijos

Paskelbta 2018-02-03

Supratusi žaidybos galią mokymuisi, Amerikos tarptautinė korporacija „Emerson Electric“ į savo metinę vadovavimo gerinimui skirtą programą Pekine siekė įtraukti patirtinius verslo žaidimus. „Emerson“ siekė sutelkti dėmesį į vadovavimo įmonei kompetencijų pripažinimą, komandos suvienijimą ir problemų sprendimą.

Siekiant įgyvendinti ir įtvirtinti šiuos mokymosi rezultatus, apjungiančius septynias vadovavimo kompetencijas, kurių yra reikalaujama iš visų „Emerson“ vadovų, „Team Building Asia“ sukūrė individualizuota lobių paieška paremtą programą - „Discovery Challenge“.

„Discovery Challenge“ dalyvaujančios komandos gavo po „Discovery Wheel“, brošiūrą, skaitmeninę kamerą, žemėlapį ir tam tikrą biudžetą, skirtą kelionėms mieste. Brošiūroje buvo detaliai aprašyta išsamios instrukcijos, įgyvendinimui skirtas laikas ir kiekvienos vadovavimo kompetencijos pritaikymas. Taip pat brošiūroje buvo pateiktas 20 vietovių sąrašas, iš kurių komandos galėjo pasirinkti norimas aplankyti vietas. Vietų pavyzdžiai: Pekino stadionas „Bird’s Nest“, „Water Cube“ ir „Forbidden City“. Tai atokiau esančios vietovės arba vietovės, kurios yra sudėtingesnės, dėl to galinčios komandai pelnyti daugiau taškų.

Atvykę į vietovę, komandos naudojo „Discovery Wheel“, kad sužinotų tikrąją užduotį. Užduotys buvo pačios įvairiausios - nuo smulkmenų suradimo, inovatyvių komandos nuotraukų darymo iki susitikimo su mūsų renginio vedėju, siekiant išspręsti komandinę problemų sprendimo užduotį.

Komandos aplankė tiek vietovių, kiek suspėjo per joms skirtą laiką. Baigiantis duotam terminui, jos sugrįžo į viešbutį, kad pateiktų savo atsakymus ir sudalyvautų komandų apklausoje. Kol mūsų pagrindinis tarpininkas ragino „Emerson“ vadovavimo kompetencijoms pritaikyti grįžimo prie darbų požiūrį ir strategines kryptis, renginio vedėjai susumavo taškus ir parodė komandų nuotraukas.

Paskelbus nugalėtojus „Daugiausiai taškų surinkusios komandos“ ir „Geriausios komandos nuotraukos“ kategorijose, buvo įtvirtinti paskutiniai pranešimai, o po to sekė šventė komandoms.

Visos klientų istorijos