„AIESEC“ drabužius aukoja labdarai

Paskelbė Stuart Harris 2015-04-04

Tarptautinės jaunimo organizacijos „AIESEC“ nariai bendradarbiauja, kad perdirbtus drabužius atiduotų labdarai.

„AIESEC“ („Association Internationale des Étudiants en Sciences Économiques et Commerciales“) organizuoja tarptautines studentų mainų ir stažuočių programas tiek pelno, tiek ne pelno organizacijoms. Ilgalaikę partnerystę su tarptautine jaunimo organizacija „AIESEC“ palaikantys „Team Building Asia“ buvo pakviesti jų renginio dieną suplanuoti unikalią socialinį poveikį turinčią programą.

Aukojimas su „Rags to Riches“

Būdami „Catalyst Global“ tinklo partneriais, mes („Team Building Asia“) įžvelgėme puikią galimybę įgyvendinti komandos formavimo programą „Rags To Riches“. Ši programa skatina dalyvius atiduoti grąžą bendruomenėms, kuriose jie dirba, tuo pačiu metu kokybiškai perdirbant nereikalingus daiktus. Šiuo atveju buvo nuspręsta rasti kūrybišką būdą, kaip dėvėtus drabužius pristatyti vietinei labdaros organizacijai ir tuo pačiu metu įgyvendinti komandos formavimo programą „AIESEC“ komandai.

Kas vyko renginio dieną?

Mūsų kūrybinė komanda perkėlė „Ripples“ logotipą ant didžiulio unikalios formos brezento, o tuomet dalyviai turėjo išdėlioti drabužius į iš anksto pažymėtas vietas. Šis didžiulis tinklų kūrimo ir komunikacijos iššūkis privertė komandas kartu dirbti, kad šios sulankstytų, pritvirtintų ir keistų drabužius taip, jog šie puikiai atitiktų įvairias logotipo detales ir spalvas. Įvairiuose etapuose komandos vadovai ragino komandas sutvarkyti 3 D medžiaginį logotipą ir sukurti nuostabų instaliacinio meno kūrinį, kuris būtų unikali dovana „AIESEC“.

Susipažinkite su rezultatais

Įspūdingos detalės apima Honkongo panoramą, žinoma, žinomiausią Kinijos banką ir du „Ripples“ simbolius, esančius kairėje ir dešinėje logotipo pusėje. Po apklausos, kiek komanda dirbo efektyviai ir kokį poveikį tai turėjo vietos bendruomenei, drabužiai buvo perduoti „The Salvation Army“, kad ši juos išdalintų savo daugeliui drabužių bankų Honkonge.

Visos klientų istorijos