„IHG“ vadovų komanda susitelkė į strategiją ir derybas

Paskelbta 2018-02-03

Verslui skirti patirtinio mokymosi žaidimai sustiprino pagrindinius pranešimus „IHG“ vadovams skirtoje konferencijoje.

„HG“ papildė savo kasmetinį Kinijos lyderių susitikimą įdomiomis ir interaktyviomis komandos formavimo veiklomis, kurios padėtų sustiprinti pagrindinius konferencijos pranešimus temomis: komandinis bendradarbiavimas, bendravimas, nauji darbo metodai, susikoncentravimas į klientų aptarnavimą. Renginys buvo surengtas Sudžou mieste esančiame „Crowne Plaza“ viešbutyje. Viceprezidentų, regioninių direktorių, regioninių ir vietinių generalinių direktorių komandos dalyvavo „Pupelė aplink pasaulį“ ir „Tiltai, ne sienos“ programose.

Pirmos popietės sesijos metu įgyvendintas labai energingas ir bendradarbiavimą skatinantis „ledlaužis“ – „Knowing Me, Knowing You“. Dalyviai buvo raginami susipažinti su kiek įmanoma daugiau kolegų, atrandant, ką jie turi bendro tarpusavyje. Taip susipažino daugybė žmonių, kurie vėliau susiskirstė komandomis. Taip atsirado laiminčios komandos ir asmenys.

Programoje „Pupelė aplink pasaulį“ dalyvaujančios komandos atliko kavos sindikatų vaidmenis - pirko ir pardavinėjo kavos pupeles, siekiant gauti kuo didesnį pelną. Gavus konkrečias instrukcijas ir informaciją apie rinką, kambarys prisipildė energijos, nes komandos aistringai aptarinėjo geriausią strategiją, taip pat derėjosi ir prekiavo su kitomis komandomis.

business game

Tam tikru žaidimo metu buvo įnešta šiokių tokių pokyčių, tad komandos buvo priverstos greitai pritaikyti savo strategiją, o tai sukėlė dar aštresnes derybas. Tarp dviejų komandų buvo surengtas įtampą keliantis aukcionas, siekiant nutverti paskutines itin vertingų kavos pupelių atsargas.

Iš pradžių atrodė, kad tai grynai konkurencinė veikla. Tačiau vėliau, susumavus sindikatų pinigus ir kavą, bei laimėjus didžiausią pelną surinkusiam sindikatui, paaiškėjo, kad tai - vieningos vizijos ir konkurencinio bendradarbiavimo pratimas. Po pelnytos kavos pertraukėlės komandos susipažino su savo kita užduotimi – „Tiltai, ne sienos“. Jų buvo paprašyta dirbti kaip vienai organizacijai, siekiant iš kartono sukonstruoti milžinišką apskritą tiltą.

Komandoms buvo priskirtos konkrečios tilto dalys. Jie gavo instrukcijas, medžiagas ir įrankius, reikalingus jų atitinkamoms tilto dalims sukonstruoti. Greitai buvo pasidalinta įvairiais vaidmenimis. Taip pat buvo įvertinti ištekliai, siekiant užtikrinti, jog jų tikrai nepritrūks statant tiltą pagal duotus brėžinius (planus). Tai buvo itin svarbu sėkmingoms tilto statyboms, nes kiekviena atskira komanda nurodė savo dalies brėžinį (planą), o kita komanda turėjo tą dalį sukonstruoti!

coffee themed business game

Konstruodamos susijungiančias tilto dalis ir siekdamos užtikrinti, kad jo visos pusės sutaptų, komandos kartu valandą aptarinėjo savo brėžinius ir bendradarbiavo tarpusavyje. Tai nėra lengva užduotis, žinant, kad tiltas buvo specialiai suprojektuotas su kampais ir iškilimais! Siekdamos apsikeisti duomenimis, išsiaiškinti ir patvirtinti informaciją, komandos visapusiškai naudojosi komunikacijos priemonėmis – el. pašto dėžutėmis ir skambučių centrais.

Besibaigiant duotam terminui, komandos skubėjo išsiaiškinti paskutines detales ir savo tilto dalims pridėti užbaigiamųjų akcentų. Visos komandos savo užbaigtas tilto dalis pristatė „klientui“, kuris patvirtino, ar jos sukonstruotos remiantis duotais brėžiniais. Sumontavus tiltą, kilo didelis sujudimas ir buvo daug juoko, nes kai kurios tilto dalys buvo ne tokios, kaip tikėtasi.

Po trumpos apžvalginės sesijos, kurios metu buvo dalijamasi popietinės veiklos patirtimi ir svarbiausiomis įžvalgomis, komandos sugrįžo atgal į salę, kad išbandytų savo tilto struktūrą. „IHG“ Kinijos generaliniam direktoriui buvo suteikta garbė tiltą apvažiuoti nuotoliniu būdu valdomu visureigiu. Palaikant visiems dalyviams, skambant sveikinimams ir juokui, visureigis sėkmingai ratu apvažiavo tiltą.

Dalyviams pozuojant bendrai nuotraukai milžiniško tilto fone, kuri jiems vėliau atiteko kaip suvenyras, buvo aiškiai matyti, ko galima pasiekti dirbant kartu dėl bendro tikslo. Vadovaujantis „TBA“ žaliųjų chartija (angl. Green Charter), tiltas buvo išrinktas, o kartonas perdirbtas.

„Team Building Asia“ skyrė pakankamai laiko, kad suprastų, ko mes norime pasiekti. Todėl jie sukūrė programą, kuri padėtų įgyvendinti mūsų tikslą. Jų patirtis su „IHG“ užtikrino, jog programos buvo pritaikytos atsižvelgiant į mūsų viziją ir vertybes. Dalyviai puikiai praleido laiką kurdami tinklus ir išbandydami naujus bendradarbiavimo metodus, dirbant dėl bendros vizijos. Tarpininkai mums labai padėjo, todėl popietė buvo labai maloni ir įsimintina. Mes tikrai džiaugiamės rezultatais ir tikimės, kad ateityje palaikysime santykius su „TBA“.“

Winnie Ng, „IHG“ viceprezidentė, Žmogiškieji ištekliai, Kinija.

Visos klientų istorijos