„Nestle“ pabrėžia savo žmonių svarbą

Paskelbta 2013-10-04

„Nestle“ suprato, kad jų darbuotojai privalo sužinoti, koks šis produktas yra puikus, o vėliau tapti šio prekės ženklo ambasadoriais savo draugų ir šeimos rate. Svarbiausias akcentas, kurį jie norėjo pabrėžti - NAUDA.

„Nestle South Africa“ pradėjo gaminti unikalias, kūdikiams skirtas košes. „Nestum“ ir „Cerelac“, vienkartiniuose indeliuose supakuotas maistingas kūdikių maistas, kėlė daug unikalių, su pardavimais susijusių klausimų. Mūsų klientas, produktų valdymo komanda, norėjo, kad mes sugalvotume strategiją, kaip pristatyti naująjį produktą 500 darbuotojų, kad ji neapsiribotų įprastiniais produkto pristatymais ir jų išdalinimu biurams.

Jie suprato, kad jų darbuotojai privalo sužinoti, koks šis produktas yra geras, o vėliau tapti šio prekės ženklo ambasadoriais savo draugams ir šeimoms. Svarbiausia savybė, kurią jie norėjo pabrėžti - NAUDA.

Bendradarbiaudami su savo viešųjų ryšių agentūra „Ogilvy“, mes sugalvojome vidaus konkursą, siekiant sukurti 1 minutės trukmės skelbimus, išryškinančius produktų pranašumus. Mūsų inovatyvi reklamos kūrimo programa - „Reklamos pertraukėlė“ - buvo puikus įrankis šiam tikslui įgyvendinti. Klientas norėjo gauti didžiausią investicinę grąžą, todėl mes sukūrėme 6 savaičių trukmės programą. Pirmąją savaitę mes pastatėme ekraną jų biuro valgykloje. Juos aprūpinome filmavimo kameromis, filmavimo lentelėmis, parengiamaisiais maketais ir plakatais. Nieko neįtariantis personalas tikėjosi, jog staigiai pasirodys aktoriai, o direktoriai bet kuriuo metu pradės daryti užsakymus. Vieną ankstyvų kitos savaitės rytą visi gavo po el. laišką, kuriame buvo paraginti per pietus pasirodyti valgykloje, jei turi kokių nors kūrybinių talentų! Ten juos įvairiais kostiumais pasipuošę pasitiko „Dream Team Catalyst“ padėjėjai, kurie kūrė pašaipią reklamą ir į kurios kūrybą improvizuotai įtraukė pačius darbuotojus.

Kai jie susėdo valgyti pietų, mes pasikalbėjome su jais grupėse ir paaiškinome apie šį sambrūzdį bei pateikėme užduotį. Jie turėjo 2 savaites, kad kartu susiburtų su keliais kolegomis ir pateiktų originalų, informatyvų ir įdomių „Nestum“ ir „Cerelac“ produktams skirtą reklamos scenarijų. Jų reakcija buvo neįtikėtina. Nuo azarto bruzdėjo visas pastatas, o po 2 savaičių buvo išrinkti finalininkai. Penkių komandų idėjos buvo paverstos tikromis reklamomis. Visos penkios komandos buvo pakviestos į dirbtuves. Jos buvo supažindintos su technine įranga, gavo nurodymus ir patarimus, kaip sukurti apdovanojimo vertus skelbimus. Be to, komandas taip pat supažindino su „Dream Team“ specialistais, kurie jiems galėjo padėti ir patarti atliekant šią užduotį. Filmavimas prasidėjo netrukus. Maždaug po 4 valandų kiekviena komanda jau turėjo sukūrusi savo reklamą. Skelbimai buvo įkelti į įmonės „Intranet“ ir „YouTube“. Visi darbuotojai buvo raginami balsuoti už savo mėgstamiausią skelbimą.

Nugalėtojai buvo paskelbti iškilmingoje ceremonijoje, kuri vyko kliento patalpose. Kitas didelis personalo susirinkimas suteikė galimybę pakviesti kliento darbuotojus, siekiant užtikrinti dar daugiau pranešimų apie produktus ir mokymąsi.

Klientas labai džiaugėsi rezultatu. Sukurti 5 puikūs skelbimai. O kur dar visas pastatas, kalbantis apie jų produktą! Mes su jais jau kalbėjome apie tai, ką „Catalyst“ magiško galėtų pasiūlyti jų kitiems renginiams. Produktų pristatymai „Nestle“ daugiau niekada nebebus vienodi!

Visos klientų istorijos