„TomTom“ mažina augantį atotrūkį

Paskelbta 2014-06-18

Suvieniję komandų lyderius ir vadovus iš viso pasaulio, „TomTom“ įgyvendino dviejų dienų mokymų ir tobulinimo renginį, kurį visi dar ilgai prisimins.

Faktai apie įmonę

TomTom“ yra pasaulyje pirmaujanti vietovių ir navigacijos sprendimų teikėja. 1991 metais įkurta „TomTom“ išaugo iš nedidelio startuolio iki tarptautinės ir gerbiamos įmonės, kurios akcijomis prekiaujama akcijų biržoje. Įmonėje dirba daugiau nei 3000 darbuotojų, o biurai veikia Europoje, Šiaurės Amerikoje, Artimuosiuose Rytuose, Afrikoje ir Azijos Ramiojo vandenyno regione.

Siekiant sumažinti atotrūkį tarp spartaus įmonės ir jų darbuotojų augimo, „TomTom“ paprašė „Catalyst“ pristatyti keletą komandos formavimo programų, kurios paįvairintų jų Barselonoje organizuojamą dviejų dienų trukmės mokymų ir tobulinimo renginį.

Kodėl „Catalyst“ pasirinko mokymui ir tobulėjimui?

„Įmonė „Catalyst“ yra tarptautinis šios srities lyderis. Jų verslas - sudominti, motyvuoti ir įkvėpti žmones. „Catalyst“ taip pat suprato, kokie buvo mūsų tikslai: sumažinti atotrūkį ir pagerinti ne tik kokybę, bet ir komunikacijos pobūdį bei sąveiką tarp skirtingų disciplinų skyrių, o ypač - tarp skirtingų kultūrų. Mums buvo itin svarbu, kad šiame komandiniame tobulėjimo renginyje dalyvautų žmonės iš Taivano, JK ir Nyderlandų. Mes siekėme, kad jie bent trumpam nustotų dirbti, susikoncentruotų į komandos poreikius ir dinamiką, taip pat sustiprintų priemones, kurios jiems padėtų kartu dirbti dar sumaniau ir geriau.“ „TomTom“ mokymų ir plėtros specialistė savais žodžiais paaiškino, kodėl „TomTom“ pasirinko „Catalyst“.

Kartu sukūrėme programą, pritaikytą „TomTom“ tikslams ir atitinkančią jų renginio reikalavimus. Į programą buvo įtrauktos šios veiklos: „Pupelė aplink pasaulį“,BeatsWork“ ir „Didysis paveikslas“ (nepamirštant mokymų ir pagalbos).

Renginio diena

Prieš renginį „TomTom“ daugelį detalių laikė paslaptyje, nes jie norėjo sukelti darbuotojų smalsumą ir jaudulį. Dauguma komandos lyderių ir vadovų susirinko Barselonoje, bet nežinojo, ko tikėtis.

Per dvi dienas kiekviena programa buvo pristatyta teoriškai, daugiausia dėmesio skiriant įvairiems žmonių energijos pakėlimo, informacijos ir sprendimų priėmimų būdams, ir pan. Teorija iš karto buvo patikrinta praktiškai kiekviename renginyje, o vėliau aptarta per diskusijų sesijas.

„Jūs turėjote pamatyti jų veidus! Aš beveik su jais visais dirbu biure, todėl buvau sužavėtas, kaip jie išlindo iš savo „kiautų“. Jie visi labai įsitraukė į būgnų mušimą, šokius ir net vokalinę renginio dalį! Tai buvo tiesiog - oho! Jis iš tikrųjų gali šokti!“ Taip „TomTom“ atstovas kalbėjo apie finalinę programą – „BeatsWork“.

Investicijų grąža

  • Per dvi dienas „TomTom“ vertybės buvo praktiškai įgyvendintos, nes dalyviai susidūrė su atvirumu, rūpestingumu ir sinergija, kurią „TomTom“ siekia skatinti savo visoje organizacijoje.
  • Net patys skeptiškiausi dalyviai įsitraukė į veiklą. Buvo sulaužyti kalbos barjerai ir tapo aišku, kad kiekvienas dalyvis buvo neatskiriama komandos dalis.
„Aš nenoriu per daug išsiplėsti, bet galiu pasakyti, kad programos yra inovatyviai įraukiančios ir labai smagios. „Catalyst“ daug investuoja ir labai stengiasi dėl visų savo renginių, o tai juos daro unikaliais. Idėja, jog geras komandinis darbas yra lygus sėkmei, nėra nauja, bet „Catalyst“ sukuria aplinką, kurioje per trumpą laikotarpį šios teorinės žinios tampa realybe.“ „TomTom“ komentaras apie „Catalyst“ komandos formavimą.
Visos klientų istorijos