Konkurencinis pranašumas

Tai gebėjimas savo įmonės produktus ar paslaugas įtvirtinti verslui palankioje padėtyje.

competitive advantage

Klientams reikia ne idealaus, bet lengvo pasirinkimo. Klientai pasirenka produkto ar paslaugos vertę pagal savo poreikius. Žinoma, pagrindinis tikslas – priversti klientus pakartotinai pirkti. Norėdamos įgyti konkurencinį pranašumą, įmonės susiduria su didžiausiu konkurentu – niekaip nepasiekiama, vis tobulėjančia unikalumo sąvoka. Tačiau klientai gali kažką įsigyti tiesiog intuityviai, nes jiems tai atrodo teisinga. Paprastai žmonės nori paprastų dalykų, pavyzdžiui, rinktis rinkoje lyderiaujantį produktą.

Taigi, kaip įgyti konkurencinį pranašumą? Pirmiausia, galite tapti numeriu vienas rinkoje. Antra, kuo anksčiau užkariaukite kuo didesnę rinkos dalį. Nemokamų produktų ar paslaugų teikimas gali būti protingas būdas kliento įpročių sukūrimui. Įmonės turi nuolat atnaujinti savo gaminį, tačiau pakeitimai turėtų būti tokie, kad nauja paslaugų ar produktų versija išlaikytų seną konkurencinį pranašumą. Pažvelkite į verslą taip, kad nustatytumėte išorėje susiduriančius procesus ir žmones, kurie turi poveikį klientų patirčiai. Arba galite tyrinėti klientų patirtį – jų norus ir poreikius. Tuomet organizacija galės pristatyti klientų poreikius atitinkančius procesus, kurie per tam tikrą laiką padės įgyti didelį konkurencinį pranašumą. Klientai yra laimingiausi, kai visi verslo procesai yra suderinti taip, kad atitiktų jų poreikius.

Įvairios komandos formavimo programos ir patirtiniai verslo žaidimai yra veiksmingas būdas darbuotojams pabrėžti konkurencinio pranašumo svarbą. Jie taip pat yra puikus būdas formuoti elgesį ir supratimą apie konkurencinį pranašumą.

Peržiūrėkite susijusias populiarias programas.
Reikia pagalbos išsirenkant? Ieškote kažko kito?

Susisiekite

Susijusios klientų istorijos