team building in russia

Komandos formavimas Rusijoje

Paskelbė Maria Varlamova 2019-01-07

Neseniai vykusiame interviu su žinoma MICE įmone Rusijoje Maria Varlamova aptarė žmogiškųjų išteklių valdymą, renginių organizavimą ir požiūrio į komandos formavimą Rusijoje pokyčius. Čia pateikiama šio įžvalgaus interviu santrauka.

„Svarbiausias komandos formavimo pokytis Rusijoje įvyko, kai „Catalyst Global“, didžiausia komandos formavimo įmonė pasaulyje, čia įsteigė licencijuotą atstovą,“ - sakė Maria Varlamova. „Praėjus dvejiems metams nuo „Catalyst Russia“ įkūrimo, požiūris į tai, koks iš tiesų veiksmingas yra komandos formavimas, pasikeitė kardinaliai.“

Koks buvo pagrindinis procesas, kurį jums reikėjo įveikti prieš įsteigiant „Catalyst Russia“?

„Kad prisijungtume prie tinklo, mūsų įmonė buvo vertinama pagal kelis kriterijus, įskaitant rinkos dalį, klientų pasitenkinimą, pakartotinų užsakymų procentą ir t.t. Taip yra todėl, kad „Catalyst“ yra pasaulinis tinklas, keliantis itin aukštus standartus. Yra labai daug komandos formavimo įmonių, kurios, atrodytų, yra „pigios“, tačiau jų suteikiama vertė neatspindi klientų sumokėtų pinigų. „Catalyst“ turi procesą, užtikrinantį, jog visos įmonės jų tinkle laikysis jų standartų.“

„Šiais metais „Catalyst Global“ pažymės savo 30-ąjį jubiliejų. Šiandien „Catalyst Global“ tinklą sudaro 45 komandos formavimo įmonės iš viso pasaulio. Jos visos turi tą patį tikslą – būti geriausia komandos formavimo agentūra savo šalyje. „Catalyst Global“ tinklo devizas ir moto – „Meistriškas komandos formavimas“. Šiam tinklui priklausančios įmonės teikia komandos formavimo paslaugas už prieinamą kainą, o kas svarbiausia, jie palaiko produktų ir paslaugų aukštą lygį. Mums taip pat labai malonu, jog mūsų KPI yra priimtino lygio „Catalyst“.“

Kokie yra pagrindiniai jūsų programų skirtumai?

„Pagrindinis „Catalyst“ komandos formavimo principas yra efektyvus, rezultatu pagrįstas komandos formavimas. Turėdami ryšį su „Catalyst Global“ tinklu, gauname unikalią patirtį, kuri mums leidžia realizuoti produktus, kurie mūsų šalyje yra unikalūs ir novatoriški.“

„Pavyzdžiui, dalyviai gali atsidurti komandoje ir kartu tapyti milžinišką drobę arba iš kartono konstruoti lenktyninį automobilį ir lenktyniauti su kitomis komandomis, arba galbūt per mažiau nei 2 val. išmokti groti orkestre. Jie daro kažką naujo, šviežio ir kūrybingo - tai, kas yra už jų kasdienio gyvenimo normos ribų. Jie dažnai bendradarbiauja su žmonių, su kuriais anksčiau niekada nėra dirbę, komanda. Be to, apčiuopiamas šio komandos formavimo proceso rezultatas - unikaliai suprojektuotas „Didysis paveikslas“ arba „F1“ lenktyninis automobilis - gali būti palikti biure, kad komandai primintų apie mokymąsi prabėgus daug laiko po renginio.“

„Be to, yra esminių skirtumų mūsų įgyvendinamose programose. Daugelis įmonių nukopijavo „Catalyst“ produkto IP. Na, jie pabandė, tačiau daugeliu atvejų jiems pritrūksta subtilios detalės, kuri programą paverčia nuostabia ir užtikrina puikius ilgalaikius rezultatus.“

Ar įmanoma pasiekti konkretesnių tikslų nei taip vadinamas „komandos formavimas“?

„Kiekviena iš 170 „Catalyst Global“ komandos formavimo programų buvo sukurtos atsižvelgiant į rezultatus - ar tai bus linksma bendra patirtis, lyderystės įgūdžių ugdymas, efektyvus bendravimas, komandinis darbas, prekės ženklo žinomumo didinimas, ar išsamus verslo mokymasis dalyvaujant interaktyviame verslo žaidime. Be to, viena iš pagrindinių mūsų paslaugų - pritaikyti programas atsižvelgiant į kliento poreikius. Visų pirma, tarp mūsų pasiūlymų yra tokie, kurie yra skirti ugdyti lyderystės ir komandinio darbo įgūdžius, didinti pardavimus ir darbuotojų informuotumą apie prekės ženklą. Prekės ženklo žinomumo didinimas taip pat svarbus, kai įmonė į rinką paleidžia naują produktą. Mes įmonėms suteikiame galimybę savo komandas formuoti konkrečiu būdu, patenkinant poreikius.“

team building in russia

Kas sukūrė ir ištobulino programas?

„Catalyst Global“ sukūrė ir ištobulino produktus. Mes adaptavome 32 iš jų 174 produktų, kurie specialiai pritaikyti Rusijos kultūriniams niuansams. „Catalyst Global“ turi pagrindinius biurus Jungtinėje Karalystėje, Australijoje, Indonezijoje ir Naujojoje Zelandijoje, kur pradinis produkto kūrimas vyksta per išsamių tyrimų ir plėtros procesus. Procesas prasideda išklausant „Catalyst“ tinkle esančių 45 komandos formavimo įmonių atsiliepimus. Taip daroma, siekiant suprasti, kokie yra poreikiai. Atlikus pradinį produktų sukūrimą, tinklas išmėgina ir išbando beta produktus.“

„Dauguma produktų, kuriuos mes demonstruojame Rusijoje, buvo išbandomi ir modifikuojami daugiau nei 15 metų, kad juos ištobulinti iki tokio lygio, kokio jie yra dabar. Mes informaciją gauname iš išsamių produktų vadovų, kuriuos gauname kaip dalį savo licencijos sutarties. Juose pateikiama išsami informacija, įskaitant patalpos paruošimą, pasiruošimą, renginio personalo apmokymą, siūlomą scenarijų vedėjui ir dar daugiau. Galų gale, 90 % komandos formavimo sėkmės priklauso nuo kruopštaus pasiruošimo. Šie išsamūs vadovai, susitikimai mokymosi tikslais ir „Catalyst Global“ palaikymas 24 valandas per parą leidžia tinklo nariams užtikrinti, kad programos būtų įgyvendinamos laikantis aukščiausių standartų ir išlaikant „Catalyst Global“ moto – „Meistriškas komandos formavimas“.“

Ar įmanoma sudaryti efektyvią komandos formavimo programą turint tik vieną savaitę?

„Žinoma, savaitė nėra idealus laikotarpis, bet mes tą tikrai galime. Per savaitę mes turėtume suprasti klientų tikslus ir siekius, parinkti tinkamą produktą ir tuomet jį pritaikyti, kad atitiktų kliento poreikius. Mes turime puikų pagrindą tam įgyvendinti, įskaitant apmokytus darbuotojus ir rangovus, bei visą reikiamą paramą. Atvirai kalbant, jei mes nuo nulio, neturėdami jokio pagrindo, norėtume sukurti unikalią programą, ji, švelniai tariant, būtų vidutiniška. Deja, iš tikrųjų yra keletas komandos formavimo įmonių ir renginių planuotojų, kurie bando tai padaryti.“

team building in russia

At atsižvelgiate į individualius kliento poreikius adaptuodami programą?

„Mūsų siūlomas paketas apima dizaino modifikavimą, siekiant patenkinti kliento reikalavimus. Tai gali apimti tokias detales kaip įmonės spalvos, logotipai, užsakomųjų apklausų elementai, susiję su prekės ženklo žinomumu ir pan. Žinoma, tai peržengia šias ribas ir išauga į platesnį paveikslą – elementus, kurie sukurs programą, puikiai atitinkančią įmonės etiką, bendrą žmogiškųjų išteklių strategiją ir to laikotarpio konkrečius tikslus.“

„Gerai pritaikytoje programoje dalyviai turėtų intuityviai perprasti pagrindines žinias. Pasibaigus seansui, šias žinias galima dar labiau įtvirtinti ir su jomis padirbėti pasitelkus išsamų rezultatų aptarimą.“

Kokie yra pagrindiniai principai dirbant su renginių organizavimo agentūromis?

„Apie 70 % mūsų klientų yra renginių agentūros ir „MICE“ įmonės. Mūsų tikslas yra būti tobulais rangovais. Turint darbo renginių organizavimo agentūroje patirtį, man tai buvo kažkas, apie ką aš dažnai svajojau ir aiškiai suvokiau, koks yra tobulas rangovas.“

„Pagrindiniai principai yra šie: greitas reagavimas su daugybe variantų, kuriuos galima pritaikyti (pageidautina nemokamai), ir gebėjimas aiškiai perteikti programos esmę. Mes renginių agentūroms siūlome komandos formavimo sprendimus, kurie yra visiškai užbaigti.“

„Paprastai mes nesiveliame į detales, kurios yra agentūros atsakomybėje. Žinoma, iškilus nenumatytoms aplinkybėms ir paprašius padėti, mes visada įsiterpiame ir padedame bet kokiu lygiu, kur tik galime. Mūsų aukšto lygio bendravimo įgūdžiai leidžia mums, kai to reikalaujama, bendrauti su galutiniu klientu, todėl tarp mūsų, komandos formavimo teikėjo ir agentūros, su kuria mes sudarome sutartį, yra mažai arba visai nėra jokių skirtumų. Agentūros patvirtina, jog niekada nesigėdijo, kad mes juos reprezentuojame.“

Kas jums yra svarbu atrenkant darbuotojus?

„Mūsų rinkoje, žinoma, tai yra atsidavimas ir profesionalumas. Atsakomybė, draugiškumas ir aistra tam, ką mes darome. Mes esame kaip šeima. Jei yra neatidėliotinų darbų, mes nepaliekame biuro. Net savaitgaliais mes būname ten, kad patenkintume klientų poreikius ir duotume patarimą. Mes mylime tai, ką darome, o nauji darbuotojai turi prisitaikyti prie šios politikos.“

team building in russia

Kaip jums pavyksta nustatyti tinkamas kainas, neprarandant kokybės?

„Taip, nepaisant to, kad mes galime pasiūlyti originalius, išmėgintus ir išbandytus produktus, vis tiek galime pasiūlyti juos už prieinamą kainą. Taip yra todėl, kad mums nereikia gaišti laiko produktų kūrimui ir jų tobulinimui, o tik pritaikymui.“

„Svarbiausia, mūsų tikslas yra pakartotinai sugrįžtantys klientai, o tai puikiai atspindi mūsų kainų modelis. Mes norime dirbti su įmonėmis ilgalaikėje perspektyvoje, kad galėtume matyti pokyčius, kuriuos atneša mūsų darbas. Mes neketiname iš savo kliento uždirbti milžiniškos pinigų sumos per vieną renginį ir daugiau niekada jo nebesutikti. Žinome, jei suteiksime puikų aptarnavimą ir išskirtinę vertę už sumokėtus pinigus (ne visada pigiausią, bet geriausią paslaugą), mūsų klientai ir toliau naudosis mūsų paslaugomis. Be to, jie garsiai kalbės apie savo patirtį. Tai neįkainojama. Mūsų pakartotinai paslaugas užsisakiusių lankytojų procentas yra didesnis nei 70 %. Kalbant apie „MICE“ įmones ir renginių agentūras, šis procentas dar didesnis. Tai yra labai didelis skaičius, turint omenyje, kad Rusijos rinkoje šis skaičius vidutiniškai yra tik 30 %.“

Kokius sprendimus siūlote „MICE“ įmonėms?

„Mes jiems esame idealus komandos formavimo rangovas. Programas galime įgyvendinti anglų kalba, neprarandant kokybės. Mūsų pagrindinė buveinė yra Londone, todėl visa informacija ir spauda yra anglų kalba. Mes dirbame visoje Rusijoje. Per pastaruosius metus apkeliavome daugiau nei 20 miestų. Išskyrus pagrindinius centrus, gana sunku rasti rangovų, turinčių technologijų ir kompetencijų komandos formavimo srityje. Mes patenkiname šį poreikį.“

„Catalyst Russia“ - tai stiprios tarptautinės kompanijos dalis, kurios išskirtinumas - kokybės garantija. Ir tai suteikia mums daug pranašumų. Kai užsienio klientai renkasi komandos formavimą Rusijoje, faktas, kad komandos formavimui bus pasitelkta oficiali ir licencijuota „Catalyst“ programa, o ją įgyvendins licencijuotas „Catalyst“ partneris, dažnai mums padeda gauti užsakymą.“

„Catalyst Russia“ – jūsų organizacijos pokyčių katalizatorius!

Maria Varlamova

„Event Factory“ generalinė direktorė

Founder of Event Factory, a theatre production graduate who has worked for the largest and most prestigious festivals in Russia.

Visi straipsniai

Rekomenduojame paskaityti