Peak Performance Interactive Team Building Leadership Game

Aukščiausias taškas Veskite savo komandą į Everesto kalno viršūnę

Apžvalga

  • 1 val. 30 min. - 3 val.
  • Viduje
  • Konkurencinis ir bendradarbiaujantis
  • Mažiausiai: 8
  • Daugiausiai : Neribota

Peržiūrėti nuotraukas

Peržiūrėti video

Veskite savo komandą į Everesto kalno viršūnę interaktyvioje verslo simuliacijoje
Peak Performance Logo

Programos turinys

Šios ekspedicijos metu komandos turės vesti savo klientus į Everesto viršūnę ir atgal į bazinę stovyklą. Jiems reikės atsižvelgti į daugybę faktorių, tokių kaip: kliento fizinio pasirengimo lygį, oras, geriausią maršrutą į viršūnę, aklimatizaciją, deguonies naudojimą, palapinių statymą ir kitų komandų pergudravimo strategijų kūrimą. Esminė informacija kiekvieną ekspedicijos dieną yra perduodama į komandos planšetę. Komandos varžosi tarpusavyje, priimdamos staigius, bet intelektualius ir blaiviu mąstymu paremtus sprendimus. Kiekvieno aukščio zonoje erdvė yra ribota, tad delsiančioms komandoms teks rinktis prastesnį maršrutą arba išvis užstrigti.

Mokymosi rezultatai

Ši simuliacija kuria stiprias analogijas tarp įgūdžių, reikalingų sėkmingai vesti alpinistų grupę į Everesto viršūnę, ir verslo bei projektų praktikų. Kopdami į kalno viršūnę alpinistai susiduria su tais pačiais sunkumais, su kuriais tenka susidurti ir verslo lyderiams, siekiantiems sėkmės versle. Išdrįsk pasiekti viršūnę yra veiksmingas patyriminio mokymosi įrankis, paremtas įtraukiančia populiaria tema bei turi reikalingų sąsajų su kasdieninėmis patirtimis.

Peržiūrėti nuotraukas

Peržiūrėti video

Apžvalga

Esminė nauda

  • Klientų aptarnavimas
  • Tarpusavio komunikacijos stiprinimas
  • Lyderystė
  • Prekės ženklo analizė
  • Derybiniai įgūdžiai
  • Pokyčių valdymas
  • Bendradarbiavimas
  • Praktinė lyderystė
  • Projektų valdymas
  • Rizikos valdymas
  • Strateginė komunikacija
  • Komandos įsitraukimas
  • Komandos vieningumas
  • Ateities projektavimas

Siųsti užklausą

Laukai su * yra privalomi