2013 m. sausio 28 d.

„Norgine Pharmaceuticals“ norėjo komandos formavimo renginio, kuris taptų jų šimtmečio minėjimo, kuriame dalyvavo 350 atstovų iš 18 šalių, dalimi. Jie ieškojo programos, kuri pabrėžtų jų bendrą viziją ir supratimą, kad visi, nepriklausomai nuo jų buvimo vietos, yra svarbi jų prekės ženklo, įmonės ankstesnės ir būsimos sėkmės dalis.

„Catalyst Global“ partnerė, „Catalyst Dream Team South Africa“, sukūrė milžiniškų proporcijų meno kūrinį. Jo kūryba buvo grindžiama vienu populiariausiu pasaulyje komandos formavimo produktu – „Didysis paveikslas“, kuris originaliai priklauso „Catalyst Global“.

„Didysis paveikslas“ buvo pasirinktas kaip idealus sprendimas, nes „Norgine Pharmaceuticals“ ieškojo šventiškos veiklos. Jie ieškojo kažko, kas taip pat padėtų „pralaužti ledus“ konferencijos pradžioje, taip pat integruotų ir suvienytų grupę. Jie norėjo bendradarbiavimą skatinančios ir įtraukiančios veiklos, kuri sukurtų kažkokią apčiuopiamą naudą. „Didysis paveikslas“ puikiai atitiko šiuos visus kliento kriterijus.

Prieš renginį „Dream Team Catalyst“ dirbo su „Norgine Pharmaceuticals“, kad suprastų jų reikalavimus. Jie išnagrinėjo įmonę, apklausė lyderių komandą ir siekė visų skirtinguose įmonės sektoriuose dirbančių ir turinčių skirtingas pareigas organizacijos darbuotojų indėlio. Tuomet „Catalyst Global“ dizaineriai sukūrė skaitmeninį paveikslą, kuriame buvo pabrėžta jų organizacijos esmė, atspindinti jų 100 metų besitęsiančią sėkmę ir įmonės vertybes, produktus, simbolius, svarbiausius įvykius ir siekius. Tada komanda gavo užduotį atkurti šį meno kūrinį (tik labai didelėmis proporcijomis), naudojantis dažais ir kitomis dailės priemonėmis.

Pirmąją konferencijos dieną dalyviai buvo suskirstyti į 64 komandas. Visos šios komandos turėjo dirbti kartu, kad atvaizduotų iš 128 drobės dalių susidedantį milžinišką meno kūrinį. Kiekviena komanda turėjo bendrauti ir derinti savo darbą su kiekviena kita komanda, kad išsiaiškintų, ką reikia tiksliai perpiešti ir nuspalvoti savo drobėse, kad jų atskiros dalys idealiai derėtų milžiniškame meno kūrinyje. Dauguma dalyvių kalbėjo skirtingomis kalbomis, todėl jie turėjo pasitelkti novatoriškus būdus, siekiant užtikrinti, ką jų žinutė, kurie ją nori perduoti, yra aiški ir veiksminga. Kai visos drobės buvo nuspalvotos, mūsų komanda sudėjo šias atskiras dalis į iš anksto paruošą konstrukciją. Ši konstrukcija, kuri dalyvius džiugino trijų dienų trukmės konferencijoje, taip pat buvo prijungta prie ekranų. Kitą rytą, po pusryčių, paveikslas buvo pristatytas nustebusiems dalyviams. Paveikslo pristatymą pagyvino pirotechnikos šou ir afrikiečių šokėjai bei dainininkai. 

Šis renginys susilaukė didžiulės sėkmės. Atidengiant „Didįjį paveikslą“, salėje buvo jaučiamas didžiulis susijaudinimas ir visiška nuostaba, nes šis meno kūrinys buvo tiesiog nuostabus. Kai grupės išvydo savo darbo neįtikėtinus vaisius ir suprato, kokios galimybės gali slypėti juose, jei tik jie sugebės šio pratimo metu įgytą patirtį pritaikyti savo darbovietėse, pradėjo lietis džiaugsmo ašaros, o dalyviai puolė vienas kitą apkabinti ir sumušti rankomis už sėkmę. Renginys laimėjo daugybę tarptautinių apdovanojimų. Dar dabar apie šį renginį kalbama, kaip apie geriausią šioje įmonėje vykusį komandos formavimo renginį.