2018 m. kovas 28 d.

Išskirtinę licenciją „Catalyst Global“ komandos formavimo produktus platinti Lenkijoje turinti „Exprofesso“ konkursui „MP Power Awards“ pateikė komandos formavimo programą „Beat the Box“, kuri šiame prestižiniame konkurse buvo išrinkta geriausiu 2017 m. renginiams skirtu produktu.

„Meeting Planner Power Awards“ yra pirmasis renginių pramonei skirtas konkursas. Jis ieško geriausių įgyvendinimo ir praktinių pavyzdžių visuose renginių pramonės sektoriuose. Konkurso tikslas yra akcentuoti su renginių rinkodara susijusius geriausius renginius ir projektus, nurodyti ypatingą potencialą renginiams turinčias vietas ir išskirti įžymybes bei pramonės ekspertus. 

Nuo sausio 1 iki gruodžio 31 d. kiekvienais metais pateikiami renginiai ir projektai yra vertinami pagal savo efektyvumą, sukūrimą, įgyvendinimo būdą ir novatoriškumą. Inovatyvi komandos formavimo programa „Beat the Box“ laimėjo geriausių 2017 m. renginiams skirtų produktų kategorijoje.

„Dėkojame už pasitikėjimą, kurį dar kartą išreiškė konkurso žiuri. Tai puikus apdovanojimas ir garbė. Mes tą vertiname kaip įsipareigojimą tęsti sunkų darbą. Savo padėką ir dėkingumą išreiškiame „Catalyst Global“ komandos formavimo tinklui bei savo klientams, be kurių mes nebūtume pelnę šio apdovanojimo.“  Monika Dymacz, Exprofesso generalinė direktorė, Lenkija.

Kas yra Beat the Box?

„Beat the Box“ yra novatoriška ir pažangi komandos formavimo programa, kurią sukūrė Markus Ruese ir Rene Wittek. Programą, kuri buvo sukurta ir į rinką išleista 2015 m., visame pasaulyje išskirtinai platina „Catalyst Global“ komandos formavimo tinklas. Tai buvo pirmasis tokio pobūdžio žaidimas - mobilus pabėgimo kambario stiliaus žaidimas įmonėms. Dalyvaujant šiame smagiame ir įtraukiančiame komandos formavimo žaidime, naudojamasi patirtinio mokymosi galia.

Kas vyksta žaidime Beat the Box?

„Beat the Box“ viskas prasideda mįslinga vaizdo žinute, kurioje paslaptingas balsas meta iššūkį žaidimo dalyviams. Visos komandos stovi priešais metalinę dėžę. Dėžės viduje yra keturi lagaminai, kurių kiekviename slypi įvairios paslaptys, kurias reikia atskleisti. Paleidžiamas laikas. Dalyviai turi ribotą laiką, per kurį turi išspręsti galvosūkius ir užduotis. Norėdami laimėti žaidimą, jie turi suvesti kodą į elektroninę spyną ir sustabdyti laikrodį prieš baigiantis užduočiai skirtam laikui.

Mokymosi rezultatai

Laiminčios komandos apjungia savo įvairius individualius gebėjimus ir sprendžia įvairias jiems pateiktas užduotis. Dalyviai mokosi veiksmingai ir efektyviai dirbti turėdami ribotą laiką. „Beat the Box“ skatina novatorišką mąstymą, nes komandos nariai dirba kartu, kad susidorotų su problemomis. Komandos nariai supranta kitų kolegų asmenines stipriąsias puses taikant kūrybiškus ir loginius problemų sprendimo būdus. Šis žaidimas ugdo pagarbą ir gerus santykius.

Baigiantis laikui, komandos privalo bendradarbiauti ir dalintis savo žiniomis, kad išsiaiškintų paskutinę paslaptį. Komandos mokosi dirbti kartu atsitraukiant nuo savo riboto požiūrio ir vizualizuojant viso projekto paveikslą. „Beat the Box“ mokymasis tiesiogiai pritaikomas darbo vietoje. Jį galima apmąstyti prabėgus daug laiko nuo dalyvavimo šioje programoje.