2014 m. lapkritis 14 d.

Atviri pokalbiai tarp nepriklausomų komandos formavimo įmonių nėra įprastas reiškinys, tačiau „Catalyst Global“ išsiskiria tuo, jog viską daro kitaip. Neseniai vykęs „Asia Zone 2014“ susitikimas Bankoke, kurio metu buvo sukurta pasitikėjimu grindžiama aplinka, kad Azijos komandų formavimo įmonės pasidalintų savo geriausia praktika, buvo tikras šių skirtumų įrodymas.

26 Azijos įtakingiausi komandos formavimo specialistai susibūrė kartu tam, kad mokytųsi vieni iš kitų, išnagrinėtų galimybes ir suprastų savo kolektyvinius pranašumus. Bankoke vykusiame „Catalyst Global Asia Zone 2014“ renginyje dalyvavo žmonės iš 12 šalių, įskaitant „BeChallenged“ komandos formavimo įmones Australijoje ir Naujojoje Zelandijoje, „Acewood China“, „D'frensIndia“, „Asia Ability Creative“ įmones Singapūre ir Malaizijoje, „Team Building Asia“ Honkonge, „Work Happiness“ įmones Singapūre ir Japonijoje. Taip pat dalyvavo Azijos zonai nepriklausančios įmonės: „Biz-group“ bei aistringai siekiančios rezultatų JAE ir JK „Bluehat Group“.

Rinkos priartinimas prie bendros vizijos

Rytinė sesija prasidėjo „Catalyst Global“ vizijos aptarimu ir pasidalinimu. Po to buvo pereita prie komandos formavimo rinkos savybių ir pokyčių analizės, atsižvelgiant į regioninius skirtumus ir panašumus. Kiekvienas regionas pristatė savo įžvalgas apie jų regione taikomus specifinius pardavimų ir rinkodaros metodus, o tai suteikė galimybę įmonėms mokytis vienoms iš kitų. Sesijos kulminacija - naujų idėjų lietus (angl. brainstorming), kurios kartu, kaip „Catalyst Global“ komandos formavimo grupė, kolektyviai patenkintų Azijos komandos formavimo rinkos poreikius.

Po prabangių tailandietiškų pietų vyko sesijos apie „Catalyst Global“ vidines sistemas, įskaitant debesijos failų dalį, ataskaitų teikimo sistemą ir forumą. Trumpoje sesijoje apie skaitmeninės rinkodaros iniciatyvas dalyvavo po vieną „Catalyst Global“ rinkodaros komandą ir po vadovą iš kiekvieno regiono.

Kai karšta Bankoko saulė nustojo kepinti, „Catalyst Global“ Azijos regiono partneriai dalyvavo demonstracijoje, kurioje buvo pristatomos dvi naujos su ĮSA susijusios „Catalyst Global“ komandos formavimo veiklos – Labdaringos arklių lenktynės“ ir Viskio išmintis“.

Dienos apmąstymai

„Aš tiesiog dievinu šiuos renginius, nes jie suteikia galimybę pamiršti kasdienius rūpesčius ir sutelkti dėmesį į tai, kaip grupė gali padėti viena kitai. Mes neseniai sėkmingai dalyvavome ĮSA komandos formavimo veikloje „Hole In One“. Tokie artimi susitikimai mums suteikia tribūną paaiškinti, kokią klientai gavo naudą iš šių žaidimų, ir taip paruošti kitą „Catalyst“ partnerį, kad šiuos žaidimus jie parduotų savo atitinkamuose regionuose.“

Stuart Harris, Honkonge įsikūrusios „Team Building Asia“ direktorius

„Šio susitikimo laikas buvo neįtikėtinas. Jau praeitą savaitę gavome užklausą iš „Cisco“ su prašymu, kad „d'frens“ koordinuotų kelis komandos formavimo renginius 5 Azijos vietovėse. Visokeriopa „Catalyst“ bendruomenės parama mums leidžia pasiūlyti ekonomiškai efektyvius sprendimus. Šiame kambaryje esantys žmonės yra patys geriausi, tiesa? Tai labai svarbu, nes mes turime būti tikri, jog renginiai už Indijos ribų bus įgyvendinami kokybiškai. Laimei, Japonija yra „Cisco“ sąraše. „Happiness at Work“ komanda taip pat ką tik prisijungė. Be abejonės, aš su jais glaudžiai pasikalbėsiu per pietus.“

Srikanth Murthy, Indijoje įsikūrusios d’frens direktorius

„Go Team!“ Planšete žaidžiamas lobių medžioklės žaidimas

„Catalyst Global“ programėlė „Go Team!” buvo itin aktuali pokalbių tema, nes labai padidėjo planšete žaidžiamų lobių medžioklės ir nuotykių lenktynių žaidimų pardavimai visoje Azijoje. „Catalyst Global“ renginyje „Asia Zone“ dalyvavusios komandos formavimo įmonės visą rytą paskyrė „Go Team!” žaidimui. Jie sužinojo apie naujas funkcijas ir programėles, kad galėtų pasinaudoti technologija, kaip įtraukimo į veiklą priemone, be jau labai populiarių miesto komandos formavimo lobių medžioklės iššūkių.