2016 m. gegužė 23 d.

Neseniai įvykęs žmogiškųjų išteklių aukščiausio lygio pasitarimas Honkongo konferencijų ir parodų centre buvo įspūdingas renginys, kuriame dalyvavo daugiau nei 2 500 žmonių kiekvieną dieną. Ardomosios inovacijos buvo aktuali tema. Daug dėmesio susilaukė geriausios ir ilgai lauktos lyderystės mokymo ir komandos formavimo programėlės pristatymas („Catalyst Global“ programėlė „Aukščiausias taškas“).

„Aukščiausias taškas“

„Aukščiausias taškas“ – tai rungtyniavimo žaidimas, kurio metu komandos valdo savo išteklius ir stebi sąlygas, duodami nurodymus savo vedliams kopiant į Everesto viršūnę ir grįžtant į bazinę stovyklą 18 dienų trukmės ekspedicijoje. Prisiminkite filmus, tokius kaip „Everest“ ar „Sherpa“. Kiekviena komanda apsvarsto savo pasirinkimus ir patvirtina juos komandai skirtoje planšetėje. Tokios kopimo sąlygos, kaip aukštis ir oras, yra projektuojamos ant centralizuoto ekrano, kuriame taip pat matomos visų žaidimų dalyvaujančių komandų pozicijos, siekiant viso žaidimo metu išlaikyti konkurenciją tarp komandų. Šį rimtą sprendimų priėmimo procesą papildo linksmos fizinės veiklos, tokios kaip miegmaišio pripūtimas, kopimo įrangos užsidėjimas užrištomis akimis ir palapinės pastatymas!

Nereikėtų nuvertinti patirtinio mokymosi, kaip priemonės, skirtos individualiems ir organizacijos pokyčiams pasiekti, svarbos. Įprastoje darbo aplinkoje darbuotojus dažnai kausto nesėkmės baimė. Tyrimai rodo, kad patirtinis mokymasis ne darbo aplinkoje, naudojant įtraukiančias temas, apčiuopiamus elementus, humorą ir atitinkamas sąsajas su jų veiklos aplinka, padeda dalyviams greičiau įsisavinti medžiagą.

Remdamiesi patirtimi, dalyviai naudoja abstraktų konceptualizavimą, kad nustatytų, kas įvyko pratybų metu, kokius sprendimus jie priėmė ir kokios bus tokių sprendimų pasekmės. Tai sugretinus su realaus verslo pasaulio aplinkybėmis dalyviai geba veiksmingai keisti savo elgesį, suprasdami savo pasirinkimų esmę ir prisiimdami atsakomybę už juos.

„FreshBiz“ žaidimas

Ardomosios inovacijos taip pat buvo „FreshBiz“ seminaro, surengto žmogiškųjų išteklių mokymosi teatre, epicentru, kuriame dalyvavo 3 kartus daugiau dalyvių, nei buvo vietų! Įdomų ir žaismingą seminarą „FreshBiz“, skirtą padidinti komandinio darbo ir kūrybiškumo efektyvumą per mažiau nei 90 minučių, vedė David Simpson iš komandos formavimo grupės Azijoje. Iki šios dienos „FreshBiz“ turėjo įtakos daugiau nei 35 000 žmonių iš 20 šalių gyvenimams. Tas pats buvo ir žmogiškųjų išteklių vadovų susitikime. Dalyviai patvirtino savo žaidime gautas įžvalgas apie bendradarbiavimo, kūrybiškumo ir proaktyvaus nepriklausomo mąstymo galią. „FreshBiz“ yra bendras Ronen Gafni ir Simcha Gluck kūrinys, kurį galima įsigyti pasauliniame „Catalyst Global“ tinkle.

„Go Team“

Kaip priešingybę ardomosioms inovacijoms, „Team Building Asia“ sukūrė specialų žaidimą „Lobių medžioklę”, kad palapinė susilauktų daugiau dėmesio žmogiškųjų išteklių vadovų susitikime. Dalyviai naudojosi „iPad“, kuriame įdiegta populiarioji „Go Team“ programėlė. Palapinėje jie turėjo bendrauti ir atsakyti į 3 - 4 individualizuotus klausimus, susijusius su tos įmonės paslaugų teikimu. Visi sutiko, kad tai buvo smagus ir unikalus būdas susipažinti su žmogiškų išteklių vadovų susitikimu Honkonge.