2016 m. gegužė 23 d.

Neseniai įvykęs žmogiškųjų išteklių aukščiausio lygio pasitarimas Honkongo konferencijų ir parodų centre buvo šurmuliuojantis renginys, kuriame dalyvavo daugiau 2 500 žmonių kiekvieną dieną. Griaunanti naujovė buvo galinga tema. Geriausias ilgai laukto lyderystės mokymo ir komandos formavimo programėlės pristatymas; Catalyst Global programėlė „Peak Performance“ susilaukė daug dėmesio.

Peak Performance

„Peak Performance“ – tai rungtyniavimo žaidimas, kurio metu komandos tvarko išteklius ir stebi sąlygas duodami nurodymus savo vedliams kopiant į Everesto viršūnę ir grįžtant į bazinę stovyklą 18 dienų ekspedicijos laikotarpiu. Prisiminkite filmus, tokius kaip „Everest“ ar „Sherpa“. Kiekviena komanda apsvarsto savo pasirinkimus ir patvirtina juos komandai skirtoje planšetėje. Tokios kopimo sąlygos kaip aukštis ir klimatas yra projektuojamos į centralizuotą ekraną, greta bendrų visų komandų pozicijų žaidime, viso žaidimo metu siekiant išlaikyti padidėjusį konkurencingumą Šį rimtą sprendimų priėmimo procesą papildo linksmos fizinės veiklos, tokios kaip miegmaišio pripūtimas, kopimo įrangos užsidėjimas užrištomis akimis ir palapinės pastatymas!

Nereikėtų nuvertinti patirtinio mokymosi, kaip priemonės, skirtos individualiems ir organizacijos pokyčiams pasiekti, svarba. Įprastoje darbo aplinkoje darbuotojus dažnai kausto nesėkmės baimė. Tyrimai rodo, kad patirtinis mokymasis ne darbo aplinkoje padeda dalyviams greičiau įsisavinti medžiagą naudojant įtraukiančias temas, apčiuopiamus elementus, humorą ir atitinkamas sąsajas su jų veiklos aplinka.

Remdamiesi patirtimi, dalyviai naudoja apmąstantį stebėjimą, kad nustatytų, kas įvyko pratybų metu, kokius sprendimus jie priėmė ir kokios bus tokių sprendimų pasekmės. Sugretinę su realaus verslo pasaulio aplinkybėmis, dalyviai geba priimti veiksmingus elgesio sprendimus, suprasdami savo pasirinkimų esmę ir prisiimdami atsakomybę už juos.

FreshBiz Game

Griaunančios naujovės taip pat buvo „FreshBiz“ seminaro, surengto žmogiškųjų išteklių mokymosi teatre, epicentru, kuriame dalyvavo 3 kartus daugiau dalyvių nei buvo vietų! David Simpson iš Komandos formavimo grupės Azijoje vedė „FreshBiz“ – smagų ir žaismingą seminarą, skirtą padidinti komandinio darbo ir kūrybiškumo efektyvumą per mažiau nei 90 minučių. Iki šios dienos „FreshBiz“ turėjo įtakos daugiau nei 35 000 žmonių iš 20 šalių gyvenimams. Taip pat buvo ir žmogiškų išteklių vadovų susitikime. Dalyviai patvirtino įžvalgas apie bendradarbiavimo galią, kūrybiškumą ir iniciatyvų nepriklausomą mąstymą, kurias gavo iš žaidimo. „FreshBiz“ yra bendras Ronen Gafni ir Simcha Gluck kūrinys, kurį galima įsigyti pasauliniame „Catalyst Global“ tinkle.

Go Team

Pristatydami kitokį griaunančių naujovių posūkį, „Team Building Asia“ pagal užsakymą sukūrė „Lobių medžioklę”, kad pritrauktų daugiau žmogiškųjų išteklių į palapinę aukščiausio lygio susitikime. Dalyviai naudojosi „iPad“, kuriame įdiegta populiarioji „Go Team“ programėlė. Palapinėje jie turėjo bendrauti ir atsakyti į 3-4 individualizuotus klausimus, susijusius su tos įmonės paslaugų teikimu. Visi sutiko, kad tai buvo smagus ir unikalus būdas susipažinti su žmogiškų išteklių vadovų susitikimu Honkonge.